segunda-feira, 13 de abril de 2009

Fugazi

Acordar ao som de Fugazi é maravilhoso, principalmente ouvindo essas 2 músicas, as quais gosto bastante

Merchandise
When we have nothing left to give
There will be no reason for us to live
But when we have nothing left to lose
You will have nothing left to use
We owe you nothing you have no control
Merchandise keeps us in line
Common sense says it's by design
What could a businessman ever want more
Than to have us sucking in his store
We owe you nothing
You have no control
You are not what you own


Waiting Room
i am a patient boy, i wait, i wait, i wait,
my time is like water down a drain, everybody's moving, everything is moving
please don't leave me to remain- in the waiting room
i dont want the news, im not a part of it, i dont want the news, i have no use for it
sitting outside of town, everybody's always down, because...they cant get up
but i don't sit idly by, im planning a big suprise, im gonna fight for what i want to be
i wont make the same mistakes because i know how much time that wastes
function is the key- in the wating room

Waiting Room - Tradução
Sou um garoto paciente, eu espero, eu espero, eu espero,
meu tempo é como água sendo drenada
todo mundo está se mexendo
todo mundo está se mexendo
por favor, não me deixe na sala de espera.
eu não quero as notícias, eu não sou parte disso,
eu não quero as notícias, eu não tenho utilidiade pra isso
sentado fora da cidade, todo mundo sempre está pra baixo
porque eles não podem subir
mas eu não fico sentado sem fazer nada,
estou planejando uma grande surpresa, eu vou lutar pelo que quero ser.
eu não vou cometer os mesmos erros, porque eu sei quanto tempo foi perdido
função é a chave - na sala de espera

Nenhum comentário:

Postar um comentário